gikastankar

Alla inlägg under juli 2011

Av Fredrika - 22 juli 2011 23:49

Hej

sorry för att jag inte bloggat någonting idag (N) men har liksom inte orkat.

Idag blev det en heldag på Överby i Trollhättan med mamma min. Såå mysigt var det... och blev riktigt nöjd med mina köp.

Kommer bilder på grejerna jag köpte imorg eftmiddag.


puss och gonatt!


 

Av Fredrika - 21 juli 2011 19:48

Idag har jag varit på stranden med Fredrika :D

Det var faktiskt jätte skönt i vattnet... tror att det var typ 23 grader.

Nu blir det snart pizza och sedan en mysig kväll framför tvn ;)

Puss på er


Har tyvärr inga bilder så.... :D



Av Fredrika - 20 juli 2011 21:20

Halloj!

Blev precis en go och kall dusch efter ett sista dopp i det blå för dagen ;)

Imorg vet jag inte vad som händer... kanske att man hänger på Ellen och Johan om de hittar på något kul :D

Men i alla fall... nu blir det nog ett härligt Criminal Minds (stav?) avsnitt :) Någon annan som gillar serien? :) <3


Puss <3

  haha skulle vara lutande tornet i Pisa men när Maria är i farten blir det helt plötsligt raka tornet ;)

Av Fredrika - 20 juli 2011 19:08

Glöm inte att frågestunden håller igång fortfarande...! :D haha

puss <3

Av Fredrika - 20 juli 2011 18:48

Gokväll! ;)

Idag har man varit med Mallan! Har varit riktigt kul kan jag säga er! :D Badade bl.a och bakade en rätt god blåbärs paj/kaka.

Och har precis tränat på låten till talangjakten! :D


Kommentar från förra inlägget:

Elluun:

med vem då ? ;)

Sv: Men en som just nu bor i stugan... ;)


hoppas ni alla har det super! det har i alla fall jag... fast har inget att göra imorg om ni vill veta ;) <3 haha


puss

Av Fredrika - 19 juli 2011 13:30

Hej på er!

HAr precis tagit ett dopp i det blå men en ny funnen vän. Kan säga attd det var rätt kallt... fast otroligt skönt! :D


Hoppas ni har det bra!

 puss

Av Fredrika - 19 juli 2011 10:19

issa

Måndag 18 juli 20:56

super fin blogg !! <3

Sv: Nae men tack! va sööt du e :) <3

Av Fredrika - 18 juli 2011 17:45

Halloj!

Idag började dagen med att BARA slappa!

Slappade till tyo 12 och sedan gick jag bort till några kompisar och mötta upp mamma där också (varit hos pappa innan).  Tog en go fika och sedan bar det hemmåt och nu, resten av denna soliga + otroligt regninga dag har jag tränat inför talangjakten den 1 Augusti... e redigt taggad kan jag säga er! :D


Hade tänkt att han en liten frågestund nu... ni får ställa hur många frågor ni vill och inga frågor e för dumma! :) den slutar på söndag så passa på att fråga så mycket ni bara kommer på!


Puss puss <3

            bilderna i tagna i slutet av maj :)


Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards