gikastankar

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fredrika - 20 oktober 2011 15:00

Hejhej. Hade inte tänkt att skriva åå förlåt för att jag inte har bloggat på en hel vecka... Oj, nu gjorde jag det i alla fall... men aa  


Om några timmar har vi show på skolan. Blir så klart att sjunga för mig... Och imorg kl. 06:15 åker bussen från skolan och till JAPAN! fatta vad jag längtar <3


Fick en fråga här i veckan....

 

Sv: Jo, jag har en film från den talangjakten, men hela den typ hackar... Men (någon) ska filma från ikväll så ifall den blir bättre lovar jag att den kommer att komma ut istället :D hoppas detta e okej? :D


Puss o hej <3 hör av mig så fort jag kan... !



Av Fredrika - 14 oktober 2011 16:31

hejhe. nu drar jag på läger i helgen... men kommer hem på söndag :D


puss o kram <3

 

Av Fredrika - 12 oktober 2011 19:17

åå allt var såå mycket enklare förr... man behövde liksom inte tänka på något. Saknar den tiden något ENORMT!


       

Av Fredrika - 12 oktober 2011 15:49

åå som sagt... e inte ett dugg sugen på att blogga nu för tiden... känner att jag aldrig skriver elr kommer med något nytt.

Så snälla! hjälp mig komma med idéer, elr kommentera vad ni vill se mer av!


puss o hej <3


 

Av Fredrika - 12 oktober 2011 15:34

hejhej! tack för att ni härdar ut! åå känner verkligen att jag kommit till ett slut och inte har någon som helst lust till att blogga. Men aja... det grer sig väll snart tror jag.. <3


Dagens outfit... såå sjuuuk kass bild men.... bjussar på det ;)


  haha aa...

mörkblåa mysbyxor - bik bok

vitt linne - gina


Kännde att idag var det en sån dag som man bara inte orkade ha på sig jobbiga jeans och grejer... :D <3


puss o kram <3

Av Fredrika - 11 oktober 2011 18:01

haha.. sitter och lyssnar på när alva och malin.. aa vad det e dom nu gör :D <3


e klar med läxorna för dagen... så snart blir det nog att börja planera lite till japan :D <3


puss

Av Fredrika - 11 oktober 2011 15:26

hejhej :) hinner egentligen inte med detta... har sjukt mycket läxor *suck*.

Idag har jag varit i skolan... älskar tisdagar nu för tiden...

Skoldagen såg ut såhär:

8.30 - skolan började... de tre första lektionerna hade vi område (det innebär för mig att sjunga...)

sedan lunch... efter lunchen hade jag bild... och dagen slutade med att en svenska lektion... fast för mig i detta fallet att skriva på ett engelska tal vi ska ha när vi kommer till japan.

Va tycks, ganska skön dag va? <3


puss o kram


 

Av Fredrika - 9 oktober 2011 18:27

Idag har jag tillbringat dagen med härliga vänner.

Först bar det av till kyrkan... å herre gud! åå vad jag känner mig kristen nu! haha aa elr inte...Haha <3

Sedan bar det av till torp med ellen och julia. Blev inte såå mycket köp hade det mest gaalet kul" men köpte i alla fall ett par blåa mysbyxor.


Kommer blid när jag kommer hem till mamma om typ en timme :) <3


puss o kram

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards