gikastankar

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fredrika - 29 augusti 2011 17:13

hej på er!

Har inte kunnat blogga så mycket nu efter att skolan börjat... lite svårt att hinna liksom.... :) <3

Idag har de vanliga lektionerna börjat igen *suck*.

Eter skolan blev det stan för att fixa lite grejer... och tio min sedan gick jag till bussen för att åka hem till dellen :) <3

Puss puss <3

Av Fredrika - 28 augusti 2011 13:21

Hej igen på er!Har precis kommit in från en liten liten stund ute :)

Kan säga att man blir rätt blöt när någon vrider ut allt vatten i e trasa på en ;) <3 haha

Men kul va det i alla fall ;) Får nog byta tandborste också efter detta....:D haha behöver inte säga mer om detta tror jag... förutom att även Saga och Felix också blev lite blöta.... (misstolka inte!) haha <3

Måsste säga att dagen blev lite bättre en va jag trott... vädret blev ju faktiskt bra + inte bara suttit vid datan :) <3

Det visade säg också att Line och Alva skulle hänga på till stan... känndes ju också lite bra ;) <3 haha


Men nu måste jag gå :) <3


Puss puss <3


ps. har inga bilder så om ni väntar tills måndag kommer det nog mer.... :) <3

Av Fredrika - 28 augusti 2011 11:15

Kan säga att den här helgen har varit riktigt tråkig... har typ inte gjort NÅGOT! :P

Har varit lite sådär halvt sjuk... ont i halsen, snuvig och allmänt piss :D

Men nog om det.... Idag blir det inte heller så mycket att göra... kan inte va med någon kompis... de flesta (kompisar) ska till stan och träffa några... och jag kan ju inte hänga på (N) Blir kanske en sväng till torp för att kolla lite grejer :)


puss puss <3


(bildlöst)

Av Fredrika - 27 augusti 2011 20:27

Har varit redigt trött typ hela dagen :P E typ halvt sjuk... blä om du frågar mig ;)

Har inte gjort mycket idag... mest kollat datorn och tyckt allmänt synd om mig själv ;) <3 haha


Men nu ska jag kanske snart kolla på Hur många lingon finns det i världen :) <3 Tycker faktiskt att den filmen riktigt bra... håller någon med? :) <3

Puss puss <3


Haha hittade en gammal bild från i våras...

 

Av Fredrika - 27 augusti 2011 10:31

Ååå! e SÅ glad just nu! Chattar med "min" japanska just nu så kul!

Annars mår jag allmänt piss! Ont i halsen och jätte förkylt  

Här kommer några bilder från igår ;)

  Sofie, Malin och Line <3   haha, Line, Alve, Sofie och ja   aa samma ;)   jag och alva skulle paddla lite kanot ;) <3


puss på er <3

Av Fredrika - 26 augusti 2011 16:59

Tänkte köra dagens hiss och diss (har inte mycket annat för mig) ;)


DISS: När man e så trött att man liksom inte orkar göra något fast ändå så pigg att man inte kan sova! Grymt störande om ni frågar mig :P


HISS: När man gör om i sitt rum, älskar den känslan när man liksom kommer hem och så har man ny tapet m.m :) man får värsta kicken då! :) <3


Haha hittade en bild förut från... aa har ingen aning om när ifrån

  haha aa tänkte att någon bild får man ju lägga upp ;)

Av Fredrika - 26 augusti 2011 16:23

Orkar verkligen inte med den här dagen!

E super trött och har bara lust att sova... men orkar liksom inte på något sätt.Om ni förstår va jag menar...

Puss puss <3


(har inga kul bilder just , men mer kommer på ingång till veckan ;) )

Av Fredrika - 26 augusti 2011 11:38

Hejsan svejsan :)

Kom precis hem efter lägret i Ljungskile... e rätt otroligt tött nu kan jag säga... sov väll inte jätte mycket i natt ca. 2 och en halv timme tror jag   haha

Nu ska jag springa in i duschen och ta mig en riktigt lång och härlig dusch va det tänkt och sedan blir det väll att packa upp alla blöt kläder  

Kanske att jag hänger på mamma och äter Lunch på Gustavsberg... men tror la inte det.


Puss Puss <3


Ps. Tänkte ha en tävling här snart.... och undrar bara ifall ni hår några idéer på vad det kan va för någon? :)



Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards