gikastankar

Alla inlägg under maj 2011

Av Fredrika - 26 maj 2011 18:03

Hej. Ska snart sätta mig och träna inför examen på måndag, mycket att göra? Oja!

För en stund sedan hittade jag (mamma) en talangjakt som är i strömstad i sommar, och gisssa vem som hade tänkt att vara med? JAG! haha aa så jag mejlade hon som hade det och hon sa att jag kunde få vara med den första augusti. Såå glad!


NU måste ni gå in på http://belloon.blogg.se/

och rösta på mig!

Det hade ju liksom varit roligt att vinna ;)


Puss puss <3 <3 <3        

Av Fredrika - 25 maj 2011 17:37

Hej.

Är såå trött och har huvudverk!

Första lektionen idag var vi i badhuset och simmade  , sedan hade vi idrott så fort vi kom till skolan, och sista lektionen hade vi någon konstig debatt i no. Guud så tråkigt det var, haha. Stannade sedan kvar i skolan i typ 2 och en halv timme för att plugga tyska :D fast fick i alla fall sällskap av Alva  


Ska snart iväg och dansa :) sista träningen innan stora uppvisningen på lördag, längtar sååå.


Har kommer bilder som jag och alva tog förut.


Puss och kram <3 <3 <3 <3

               

Av Fredrika - 25 maj 2011 14:22

Hej har inte kommit på någon tävling... men jag är med i en tävling på http://esthergustafssons.blogg.se 

Va ni också med, man kan vinna fin fina priser! ;) <3

Puss och kram <3

Av Fredrika - 24 maj 2011 15:13

Hejsan svejsan!

Kom precis hem från världens jobbigaste "cykeltur". Haha aa ja cyklade hem idag. Och så ni flesta vet så MÅSTE man  cykla precis vid vattnet för att ta sig hem. Och gud vad det blåste! Kunde knapt cykla, fick gå av cykeln ibland för att komma framåt, och inte nog med det. Det var så klart stora vågor och när dom kom mot bergen skvätte det upp på land så jag blev AS våt. Åå hatar blåst! <3


Idag ska jag sita och plugga tyska hela eftermiddagen.

Haha ni kanske tycker att det känns som jag gör det typ HELA tiden, men guud nej.... tränar typ bara en kvart elr så  


Dagens outfit ;)

 

  Svarta byxor - har ingen aning ;)

Blått linne - bik bok

Svart linne (under) - gina


Före jag tonade det- haha en gammal bild men aja ;) man för väll bjuda på sig själv.

Efter :)

 


Ska ta och göra lite mat nu men puss och hej.


Ps. jag tänkte ha någon tävling på bloggen, men vet inte vad för någon... har någon människa någon ideé (stav?)

Av Fredrika - 24 maj 2011 10:26

sitter i skolan med Malin och Alice!

Guud! Alice, Alva och Line sitter och sjunger Lipstick (den som var med i Eurovision)

Hatar den! Någon som håller med!

asså dom såg ju helt störda ut! haha <3


Här kommer den (måste, haha)


Dagens outft kommer sedan, efter att ha cycklat hem (6km)


Puss <3 <3 <3<

Av Fredrika - 23 maj 2011 18:58

hejsan hoppsan lillebror!

Igår när jag kom hem så såg jag att det låg en sprillans ny gitarr i min säng! Guud vad jag blev lycklig! Herregud, tänkte kanske ladda upp videon imorg så ni kan se hur glad/chockad jag blev!

Den var ju liksom inte från man mamma häller, utan från mamma kille som jag ALDRIG har träffat (bara pratat i telefon med).

Aa då vet ni det :)


Men i alla fall ... sitter nu och försöker spela då gitarren, men jag tror att mina fingrar går av! F*N va ont det gör!

Den har ju liksom stål strängar som man måste ju liksom "trycka" otroligt hårt! Aj  


Ska nog snart ta mig en liten ansiktsmask och sedan sjunka ner i soffat och kolla på the mentalis. ÄLSKAR det programet någon sööt männiksa som håller med? :) <3


Puss och kram <3

     haha åå sicka snygga bilder... haha not!

Av Fredrika - 23 maj 2011 17:01

HEJ

Har precis satt mig framför datorn för att göra en massa läxor   

Åå HATAR det!

I alla fall.

Skolan har väll varit ganska bra tror jag. Fast på idrotten så skulle vi ju självklart springa fossum (stav) och guud hatar det! Men det gick la okej. Gick typ lite mindre en halva    

När jag kom hem så hjälpte mamma mig att tona håret! Guud ville verkligen få en annan färg i mitt hår.

- Hur blev det? (någon liten människa som undrade)

- Nja. . . (typ grått tycker jag, haha) man ser inte så stor skillnad och SJÄLVKLART så glömde jag att ta en innan bild men aja  


Slänger in en bild imorg, kanske blir det även dagens outfit då också. 


Men nu MÅSTE jag göra dessa tråkiga läxor.

Puss Puss <3 <3 <3


   


    

haha aa kanske inte de finaste bilderna, men har typ inga bilder ni inte har sätt. Haha jo kanske men aja ;) <3

Av Fredrika - 21 maj 2011 15:03

Kom precis hem från torp. Va där och köpte hårtoning :) Vill liksom ha lite brunare hår. elr i alla fall prova. Men självklart duschade ju jag i morse och då kan jag inte sätta i det i håret nu eftersom håret ska va smutsigt  

Aja, men vi får se ;)


Vill bara passa på och fråga om ni tycker att jag ska göra något anurlunda på min blogg. Typ om jag ska ha några tävlingar, eller typ dagensoutfit ?


Komentera och skriv vad NI tycker!

              Lite bilder :D


Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards