gikastankar

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

snart kommer jag!

Av Fredrika - 7 december 2011 17:54

suck -.- har suttit heela eftermiddagen och plugga inför ett sjuuukt jobbigt tyskaprov i morgon.... som tur var hade jag min söta "lilla" granne här för att muntra upp stämningen lite... haha! 


Annars har det nog varit en rätt go dag idag... inga jätte jobbiga lektioner och slutade redan klockan halv 2... :D

rummen upp för det kan jag ju säga!


Kännder mig som en levande zombis nu, e riktigt skoltrött! Men skönt att det bara är 8 dagar kvart tills man sätter sig på planet mot Thailand... Ska bli sjukt skönt att bara ta det lungt i nästan en heeel månad! :D haha


puss o kram på er <3 


 

Alvisen o Julia! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 29 januari 2012 13:34

Haha så... då hade man fixat sig en ny blogg... designen e inte klar o absolut inte headern heller!   Men puss o hej! Börja gärna följa mig där ist   HÄÄÄÄR! ...

Av Fredrika - 18 januari 2012 16:44

okej... säger hejdå till bloggplatsen.se o hej till blogg.se! kommer va rätt tomt där med... måste flörta lite med ellen så hon kanske kan fixa den, men HÄR kommer ni kunna få lite liv i alla fall.... <3   puss ...

Av Fredrika - 30 december 2011 00:12

Hejsan gott folk! Nu är det moi, Ellen, som gästbloggar igen. Fredrika är fortfarande bortrest och göttar sig på någon strand i solen. Själv ligger jag och försöker sova men det går, som vanligt, inte :/. Tänkte bara uppdatera lite eftersom Fredrikas...

Av Fredrika - 14 december 2011 14:27

Hejsan! Sitter nu äter lite mat och väntar på att bli hämtad :D <3 I morgon bär det av till Thailand så kommer inte att kunna blogga på en heeeel månad men kommer hem den 12 igen! :D <3 '   Puss på er alla! God Jul och gott nytt år! :D ...

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards