gikastankar

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

mys dag!

Av Fredrika - 10 december 2011 13:35

Hejsan på dejsan!

Supermysig dag blir det idag! elr aa... halva har typ gått och den har bestått av läxor men aa...

Vid 17-18 kommer min kära syster hem och då blir det till att fira lite jul! :D haha. Vi alla e borta på jul. Jag åker ju som sagt till Thailand och de andra åker till Filipinerna över både jul, nyår och min födelsedag! :D <3

Ska i alla fall bli en riktigt mysig kväll!


Vad ska ni göra då? <3


puss

     

förre julen tillbringade jag på detta super mysiga stället! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 29 januari 2012 13:34

Haha så... då hade man fixat sig en ny blogg... designen e inte klar o absolut inte headern heller!   Men puss o hej! Börja gärna följa mig där ist   HÄÄÄÄR! ...

Av Fredrika - 18 januari 2012 16:44

okej... säger hejdå till bloggplatsen.se o hej till blogg.se! kommer va rätt tomt där med... måste flörta lite med ellen så hon kanske kan fixa den, men HÄR kommer ni kunna få lite liv i alla fall.... <3   puss ...

Av Fredrika - 30 december 2011 00:12

Hejsan gott folk! Nu är det moi, Ellen, som gästbloggar igen. Fredrika är fortfarande bortrest och göttar sig på någon strand i solen. Själv ligger jag och försöker sova men det går, som vanligt, inte :/. Tänkte bara uppdatera lite eftersom Fredrikas...

Av Fredrika - 14 december 2011 14:27

Hejsan! Sitter nu äter lite mat och väntar på att bli hämtad :D <3 I morgon bär det av till Thailand så kommer inte att kunna blogga på en heeeel månad men kommer hem den 12 igen! :D <3 '   Puss på er alla! God Jul och gott nytt år! :D ...

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards