gikastankar

Alla inlägg under juli 2011

Av Fredrika - 17 juli 2011 11:58

Hej!

Känner inte för att göra någonting idag! f*n vilket tråkigt väder det e!

igår var det ju rätt härligt (brände mig till och med på typ ena armen och halva ansiktet). Satt ute hela dagen typ och rensade svamp... (N) blä för det kan jag säga! 

Så man kan säga att jag har rätt ont nu...


IDAG händer det inte mycket... ska slå syrran på bowling.

vad ska ni göra? :)


puss


 

Av Fredrika - 15 juli 2011 15:34

Åååå!

Va arg man kan bli!

Hade gjort ett redigt långt inlägg och så bara poff! och allt försvan...

så här kommer i alla fall några bilder...

inte i ordning elr så men aja

                                       

puss på er <3

Av Fredrika - 14 juli 2011 17:46

Tjo!

Malin och Line gick precis precis hem ;)

Ho... härligt ;) haha nae, det har varit redigt (vet att jag säger/skriver det ofta...) kul idag! Fick för oss att vi skulle bada för typ en timme sedan... gick la sådär bra för mig... doppade bara lite av benen medan både Malin och Line doppade hela sig :D galna e dom!


Om typ en kvart kommer nästa gäng. Dellen med fam. Ska kolla bilder från Italien m.m tror jag :)

Hat bra ;) <3

puss

Av Fredrika - 14 juli 2011 10:48

Godmorgon!

Fast egentligen "vaknade" jag vid 9. Mamma väckte mig. Skulle städa typ hela huset innan Malin och Line kommer. 

Redigt kul ska det bli idag!

Vi hade ju egentligen tänkt att bada... men får se hur det blir... blåser rätt mycket ;)

puss på er <3


  där, ni ser den där lilla röda pilen där någonstans, det är den där bron i florens som ni sett på bloggen tidigare. Det var faktiskt redigt coolt att gå på den. En MASSA såna dära guld affärer på hela bron! ;)

en jätte lång och super fin strand... (kommer inte ihåg vad den heter... men den ligger i alla fall i Tyskland) ;)


Av Fredrika - 13 juli 2011 22:59

Hej. har inte haft tid att blogga tidigare idag. Sorry

Idag har jag solat (typ 1 timme) och sedan bar det av till farfar. Min kära gammel farfar fylde 90. Grattis!

Hade det riktigt kul faktiskt och mitt som det var så la han sig på backen och gjorde armhävningar... och jag bara: e han helt galen ;)

Har kommer dagens outfitt:

  lite skevt men... vänd på huvudet! ;)

klänning: har ingen aning (tog syrrans)

  örhängen: någon söt affär i Italien (även dom syrrans)

Sov gott nu! Det ska i alla fall jag göra! :D

och imorg blir det att vara med Malin och Line <3

puss

Av Fredrika - 12 juli 2011 17:13

Hejs!

Som jag lovade igår så skulle jag ladda ner massa bilder från Italien. MEN det blir tyvärr bara några bilder på mig och lite grejer om ni fattar ;) resten kommer någon annan dag ;)

puss

  haha aa..... fredrika har somnade efter typ en timmes bilfärd ;)

  den AS coola, jätte långa, bron till danmark ;)

  as cool älg familj ;)

  väggen innan Julias balkong

  mm...... jag leker.... normal? ;)

        

haha aa sån e jag ;) <3

Av Fredrika - 11 juli 2011 10:00

HEJ alla härliga människor!

Jag kom hem från Italien men ORKADE verkligen inte visa tecken på att jag levde då ;)

Kommer en massa bilder senare idag  elr i morgon.


Ha det bra <3

puss

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards