gikastankar

Alla inlägg under september 2011

Av Fredrika - 28 september 2011 21:46

pust!

denna dagen är räddad. Haha nej men var jätte nervös när tåget kom, trodde jag skulle dö! och så kom dom och det visade sig att de alla va ju jätte gulliga. Synd bara att min japan inte e så bra på engelska... <3 haha men det blir nog bättre :) <3



puss o kram <3

Av Fredrika - 28 september 2011 16:36

bland det VÄRSTA jag vet är när ens kompis mår kass elr mår dåligt. Då vill man liksom bara göra så att det e man själv som mår dåligt istället. Synd bara att detta inte går...  


Nu e jag så GRYMT nervös! har sjukt ont i magen och det känns som om typ jorden ska gå under! haha 


Om två timmar sitter jag här med min japan... fattar inte liksom att det är om ca. en timma dom kommer! HELT sjukt! <3


puss o kram <3

Av Fredrika - 27 september 2011 17:08

kollade precis min mail och fick se att vår rektor skickat ett kort från japanerna när de står på någon flygplats. Tänk imorg vid den här tiden kommer jag att vara sååå nervös! fast lägtar samtidigt väldigt mycket! <3


då var det bara att fortsätta att plugga...


puss o kram <3  

Av Fredrika - 27 september 2011 15:34

Hejhej. känner att jag är riktigt kass på att blogga på veckorna... man hinner ju liksom inte. Och igår bestod ju dagen av att sitta på akuten.

Älskar när det händer en något för då får man ju liksom redan på vem som är ens äkta vänner. Och ibland är det ju faktiskt så att dom som man tror var ens riktiga vänner inte bryr sig när det väl gäller... :) men jag kan i alla fall, med capslook (stav) på, säga att jag har absolut DE BÄSTA VÄNNERNA man kan få! :) <3


Nu blir det att plugga plugga plugga och sedan städa om det går.... <3


puss o kram <3


  hahahaha... aa en helt sjukt ful bild... men bjuder på det <3

Av Fredrika - 27 september 2011 13:39

 


Ni e så sööta ni! <3

Av Fredrika - 26 september 2011 20:40

duktig som man är sprang jag in i en vägg och fick vara på akuten i 4 timmar. Som tur var blev det bara stukningar på båda handlederna :) <3


puss puss på er !

Av Fredrika - 25 september 2011 21:37

så... har inte hunnit blogga så mycket ida... haft mycket att göra.. elr aa egentligen inte men kan berätta imorg.


Nu blir det att sova och sedan väntas en härlig dag i skolan... haha aa elr inte <3


puss puss <3

Av Fredrika - 25 september 2011 10:25

Känner mig sjukt nervös nu för tiden... tror att det e inför onsdag men vet liksom inte... <3

I fredags när jag och alva va på stan innan konfirmations grejen kom det fram typ stycken killar och bara:

- Do you speak English? Och jag bara fick världens jag vet inite va... kom inte på någonting.

Och så frågade de vart det låg en restaurang elr en italiensk pizzeria och jag fick total black out och sa Papilon (stav) och det e ju liksom ingen restaurang + att den ligger ju rätt långt från kungstorget. Stackars killar... gick ända till papilon (stav?) och fick se en liten pizzeria bara... :D hahaha usch vad jag fick dåligt samvete efter det :D hahahahaha <3

Så liksom om jag inte kunde prata riktigta meningar där... hur ska jag då liksom kunna prata med Izomi? haha aja men det grer dig!


Puss <3

 

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards