gikastankar

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Fredrika - 17 september 2011 22:41

hejsan svejsan!

Har börjat störa mig på sånna där riktigt tjejiga tjejer. Tycker faktiskt att dom e grymt störande.... e bara rätt att andra folk ser mig som än... oj, hoppas inte det...


Idag har det varit plugg och "kalsa" elr va man ska säga hos Sofie. Har varit riktigt kul, mycket skoj och skratt blev det.


Bilder kommer till vecken, så håll ut! :D


 


Sv: ja det gör vi! men då har du hela dagen imorg på dig ju! (Y) :D

Av Fredrika - 17 september 2011 13:00

Tjo!

Sitter som sagt och gör lite läxor... fast blev precis klar med NO´n FATTA va härligt! E såå spidad just nu bara för det! Det var såå härligt och är super nöjd! :D (Y)


Imorg blir det att dra tills Liseberg med Ellen + Maria och Mamma. 

Ska bli så sjukt kul! Hoppas det bara inte blir regn....


Någon annan som ska dit?! :) kommentera gärda i så fall! :)

Ska ju troligtvis videoblogga ikväll, någon som har några idéer på något jag ska prata om? :) <3


Puss puss <3


  Sjukt sööta Emilia och Malin <3

Av Fredrika - 17 september 2011 12:50

Hej på er! :) <3 kanske att det blir en videobloggning senare. men får se om jag hinner. Har rärr många läxor att göra idag så...


Haha ni som känner mig vet att jag är rätt bra på att göra bort mig men nu har även min kära vän Ellen gjort samma sak....  

haha. Hon var på konfirmation (elr va det heter) förra fredagen och så skulle man prata med den som satt bredvid än. Ellen kom bredvid en redigt snygg kille och en av de första frågorna hon kommer är:


Haha dog lite när hon berättade detta! :D fatta va kul! ;) <3

E inte ensam längre ;) <3



dags att återgå till läxorna :)


Här kommer en FEEEEEEEEEEEEEEEEET länkning till Julias sööta blogg :) <3  

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards