gikastankar

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Fredrika - 5 oktober 2011 16:32

sitter just nu och inte gör NÅGOT! har precis vikt pappers fåglar?! fatta vilket liv man har då... haha.


Väntar på att klockan ska bli 6 med det blir det  ju aldrig! Aja... 


puss puss



emilia, jag och elin :)

Av Fredrika - 5 oktober 2011 15:17

hejhej :)


sitter just nu och trycker i mig japanskt godis... känner mig inte alls onyttig... men gott det e det!


Vill köra en liten dagens hiss o diss!


Dagens FETA diss:

När kompisar pratar skit om en bakom ryggen. Detta förekommer rätt ofta bland de flesta och jag tycker att det är FETT oschysst mot den man pratar om. Så kort och enkelt sagt, en FEEET diss till kompisar som pratar bakom ryggen på en...


Dagens FETA hiss:

Då måste jag ju också ge en FET hiss till riktigt bra kompisar!

Det är inte många jag litar på på så mycket jag jag litar på er! Ni e dom bästa vännerna man kan få! <3



puss puss <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards