gikastankar

Alla inlägg under november 2011

Av Fredrika - 8 november 2011 18:16

Hejhej!

Kom precis hem från Överby där jag tillbringat denna dagen :D <3 haha.

Hade bestämt att jag skulle leta efter tröjor och inget annat och så fick det bli. Blev fyra tröjor och en halsduk :D <3

Bilder kommer imorg! <3


 

Sv: Oj, hade faktiskt heelt glömt att jag lovat er det -_- förlåt mig! Men det kan jag ABSOLUT göra! :D <3

Har försökt heela veckan att ladda upp videon från när jag sjöng i skolan... men på något sätt fungerar det inte -_-


puss på er <3

Av Fredrika - 6 november 2011 14:45

hejhej.

Har precis pratat med en av mina japanska vänner ;) haha det låter heeelt sjukt men aja... :D riktigt kul var det, fast det varade typ bara i 5 minuter :)

Annars har det inte hänt ett dugg idag. Har gått i mysbyxor och en tröjja och bara tyckt livet var jobbigt -_-

Tog mig därför en titt på ett glee avsnitt och det hjälper alltid.


 


kram <3

-_-

Av Fredrika - 6 november 2011 09:42

Åå känner på mig att denna dagen inte kommer bli så bra. Mår sjuukt dåligt just nu och det kommer nog inte att gå över i första taget -_- Hoppas att ni, mina söta läsare får en mycket roligare dag.
bara detta jag orkar skriva just nu så... puss hej <3

Av Fredrika - 2 november 2011 15:38

hejhej. Förlåt för INGET inglägg på över en vecka. Men har som sagt varit i japan och sedan har jag praoat denna veckan :D


men i alla fall...


Är med i en tävling på den HÄR bloggen.

Och för att ha större chans att vinna skulle man lägga in videon som har med "Alla krossade hjärtans dag" att göra.

Så här kommer den :D


puss o kram <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards