gikastankar

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Fredrika - 8 december 2011 20:19

Någon söt människa som kanske har lust att hjälpa mig att göra en ny header?

E så sjuuuuuukt trött på denna...!

Skulle varit jättesött i så fall! Komentera elr något om du skulle bilja hjälpa mig! :D


Puss o kram <3


 

haha gammal bild... <3

Av Fredrika - 8 december 2011 19:02

Hejsan!

kom precis hem från min söta Fredrika. Det var riktigt kul att träffa henne nu! har inte träffat henne på minns inte huuuur länge! :D  <3


Ligger just nu i soffan och tycker synd om mig själv. Haha nej då, men har rätt ont i huvudet... (okej, inte alls på samma sätt som innan mina operationer men...) och mår redigt illa. Men aja, det blir la bättre tids nog... <3


Fick en fråga här om dagen av Evita...


 

Sv: hmm... Varje gång jag åker över en bro med vår bil tänker jag hela tiden: Tänk om bron går sönder och vi ramlar ner i vattnet! så jag tycker absolut att de värsta sättet att kunna dö på är att drunkna i sin bil när man kört av en bro... (kan man säga så?)


Vad är ert värsta sätt att kunna dö på? Skulle vara jättekul att få veta :D


Puss <3


   

Min fina Fredrika <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards