gikastankar

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Fredrika - 22 mars 2011 18:55

Hej, har inte orkat skriva på ett tag pga läxor + har inte haft något att skriva om. Men nu är man kanske tillbaka igen   .


Idag har det inte hänt mycket mest tråkiga lektioner i skolan och så. . . men efter skolan bara det av till musikskolan för att sjunga lite. . .  och då, efter att vi sjungit upp m.m berättade en av våra härliga "tränare" att Kim Kärnfalk (som är en sångerska från Uddevalla) hade ringt några timmar innan och frågat om VI, i min körgrupp, ville vara med på postkodsmoljonären tunering och sjunga när de kom till Uddevalla med Måns Zelmerlöw m.m! 


Guud vad jag tycker att det ska bli kul asså!!! tänk att kunna skryta om sedan att man sjungit med Måns! haha.


Slänger in en bild här också på den lilla godingen  



Nae, nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det nog lite mys framför tv:n.


Puss och hej <3 <3 <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards