gikastankar

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Fredrika - 4 maj 2011 15:27

Har liksom ingen lust att skriva längre (just nu).

Kan inte direkt skylla på attjag haft mycket att göra, men har bara inte orkat.


I helgen (som ni kanske vet) så var jag på tanumstrand.

Själva hotellet var kanske inte det bästa. Själva "vattenpalatset" var inte kul för 5 öre, och de som jobbade där var inte de trevligaste.

Men i alla fall. . .

I fredags när vi kom till hotellet så fick vi vårt rum (ett jätte litet) sedan åkte jag och mamma till Grebastad för att köpa lite mat till kvällen. Det blev kyckling med vitlöksbröd.

När sedan vi kom hem väckte vi min syrra, hon hade stannat hemma. Jag ville verkligen gå och bada, så så blev det. Det var (som jag sa innan) inte det bästa stället att bada på. . . men efter ett tad i polerna kom ca. 15 norska killar i 14-15 års åldern och skulle bada.

Såg inte hur de riktigt såg ut (hade inga glasögon på). . . haha!   


I alla fall... på kvällen hända inte mycket, skulle så på några som uppträdde på scenen men guud så tråkigt det var!!!



På lördagen åkte vi int till Strömstad, shoppade INGET!!! gud, visste inte vad det var med mig (men hittade inget så. . . ). 


På kvällen åt vi på restaurangen som låg på hotellet. Scotts (stav?) skulle spela på kvällen, så det var allt ett helt gäng av fulla människor som skulle äta där innan  

Gud vad vissa skrek och hadde sig, inte det roligaste om du frågar mig. 


På söndagen åkte vi hem vid 11, efter att vi ännu en morgon ätit av den UNDERBARA frukosten.

________________________________________________________________________


Nu ska jag göra lite läxor, och sedan ska jag träna lite på gitarren. SKA lära mig att spela!

Bilder från tanumstrand kommer troligen i morgon.


Puss och kram


+ dagens outfitt

  boddy från Ullared

 haremsbyxor från Lindex (tror jag)

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards