gikastankar

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Fredrika - 18 maj 2011 18:12

hade tänkt att skaffa en ny header. . . försöker hitta någorlunda bilder, så vi får väl se när den blir klar   


Kom precis hem från mammas kompis, har varit där hela eftermiddagen. Guud de hade värsta poolen INOMHUS! blev såå avundsjuk.

Fick några keramik grejer som jag gjort typ -07 ?! haha blev såå paff när jag fick se va det var, här kommer en bild ;)

  Haha aa guud så fina :D tss INTE


Puss och kram! <3


Ps. Alva har en "present" till dig imorg ;) <3

Av Fredrika - 18 maj 2011 09:46

Hej. Sitter i skolan och VÄNTAR på att lektionen ska ta slut. Har såå tråkigt. . . (för alva: ...)

Såg precis mina komentarer och blev såå glad, hade fått en komentar av Paulinne! <3

Sedan blir det Idrott, ska ha forboll (N) HATAr det, allt annat är roligare! elr va tycker ni? 


Puss och Kram alla goa människor <3 


ps. Paulinnes blogg här!

 


     

Några såå snygga bilder ;) haha eller kanske inte...

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards