gikastankar

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Fredrika - 21 maj 2011 15:03

Kom precis hem från torp. Va där och köpte hårtoning :) Vill liksom ha lite brunare hår. elr i alla fall prova. Men självklart duschade ju jag i morse och då kan jag inte sätta i det i håret nu eftersom håret ska va smutsigt  

Aja, men vi får se ;)


Vill bara passa på och fråga om ni tycker att jag ska göra något anurlunda på min blogg. Typ om jag ska ha några tävlingar, eller typ dagensoutfit ?


Komentera och skriv vad NI tycker!

              Lite bilder :D


Av Fredrika - 21 maj 2011 12:09

Hej.

Kom precis ut ur duschen. Guud va skönt det var! Tog i två röda slingor i håret förut och nu väntar jag med späning på hur det komma att se ut. Hoppas i alla all att det blir någurlunda bra.

Vill ha brunare hår men provade bara lite andra grejer nu, haha :D <3


Aa nu e det ju sista dagen vi lever (enligt Bibeln, haha). Tror inte riktigt på det. Liksom bara en gamal gubbe som säger det  . Men aja, det återstår att se kl. 18 ikväll.


Kan slänga ut någon bild sedan på hur håret blev (om man ser någon skildnad).


Ska till torp sedan troligen, kanske att man ska köpa lite brun färg till håret då: elr va tycker ni? <3


Puss och kram <3

  söötline på bilden <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards