gikastankar

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Fredrika - 15 april 2011 17:59

Hej igen :) skulle ju lägga in in video när den där tjejen sjöng på den där hannah montana sidan men det gick ju skälvklart inte :P


Men här kommer i alla fall en länk :) HÄR

Av Fredrika - 15 april 2011 17:43

Hej! Hoppas att alla är glada för att det äntligen i lov! Guud, älskar verkligen påsklovet, tycker att detta lov och sommarlovet är de bästa loven asså!

I alla fall, nu sitter jag framför brasen i stugan hóch har precis sätt på en film. Hannah Montana The Movie. Måste säga att den är faktiskt väldigt bra! värd och se faktiskt!

Har är trailern   


Imorg blir det en massa städning på schemat, ska tvätta golv, gratta m.m

kanske att det även kommer att finnas tid till att ta lite kort.


Nu kollar jag på typ någon fan sida till "Hannah Montana" och lyssnar på en tjej . . . kolla själva



Tyckr faktiskt att hon var riktigt bra  


Nä, nu ska jag kolla in fb och sedan blir det filmen Himlen är oskylldigt blå och en massa godis! 

Puss och Kram!


Ps. Glöm nu inte att rösta på mig på www.visadintalang.se

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards