gikastankar

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Fredrika - 23 april 2011 18:31

Hej på er alla  

Asså förlåt för att jag inte typ skrivit något på ett tag, har liksom inte orkat  

Idag har jag varit ute typ hela dagen. Känner mig kanske inte så snäll. . . först råkade jag typ  "riva" min lilla syster så att hon började blöda, och sedan råkade jag lägga plattången rätt nära där hon satt . . . och sedan så trampade hon självklart på den   förlåt mig SAGA! 


Ja, i alla fall . . . nu är min kära farfar här + fru, och min lilla gammelfarfar (stav?)

Har fått lite godis + 150 kr. Alltid kul men pengar! Haha :)  


Dagen outfitt

aa kanske inte den bästa/snyggaste bilden. . . men aja ;)


Närmare bild på min underbara tröjja som jag hittade i skåpet idag

  + mitt jätte snygga nagelack som jag köpte igår på H&M


Just det, fick ju även en AS snygg bikini av pernilla och pappa.

Här kommer en bild på den, inte bra men . . .

 

Ha en härlig påsk!


Puss och Kram <3



Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards