gikastankar

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Fredrika - 28 april 2011 16:37

Sitter just nu och kollar igenom de mest besökta bloggarna på blogg.se. Tycker kanske inte själv att de är de 20 bästa men aja. . . 

Någon som har lust att komma med några förslag på BRA bloggar?  


Idag var det första skoldagen efter lovet. . . inte speciellt kul att komma tillbaka kanske men men. 

Hade typ bara en massa tråkiga lektioner förutom Musik! asså det är nog det bästa ämnet i skolan! någon som håller med?  


Förlåt att jag inte skrivit på ett tag och de dåliga inläggen. Hade inte speciellt mycket tid på lovet och sedan nu i veckan har jag  praoat. Ja praoade på världens underbaraste ställe. . . Coffee Rommer i stan (Uddevala). Fick göra såå mycket roliga saker och de erbjöd mig till och med jobb där . . . typ sommar jobb  

Blev verkligen super lycklig. 


Nae, nu kanske man ska ta och packa lite. . .  ska till tanumstrand efter skolan imorg och bo på hotell och göra en massa mysiga saker. Bland annat åka till Strömstad och gå där en dag och shoppa och en massa mer grejer.

Så kommer nog inte kunna blogga så mycket i alla fall. Kanske att det blir en och annan uppdatering från min mobil . . . men får se.


Här komemr i alla fall två bilder på min och min underbara Ellen

    haha aa inte det finaste bilderna. . . men säg någon bild jag ser normal ut på . . . ? :D

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards