gikastankar

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Fredrika - 16 april 2011 16:24

Just det, skulle ju berätta det där som hände igår. . . Jag, och resten av min lilla familj hade precis lägga oss. . . Jag jag bara till mamma:

- Gud vad mycket rök det luktar rök här. Men det klart mamma inte lysnade, elr asså hon pratade i telefon så jag förstod ju det men . . . och så låg jag och läste en stund och känner bara hur det börjar svida i ögonen mer och mer av röken. . . Och så sa Carro (min syster):

- Du Fredrika, luktar det inte lite väl mycket rök här?

(ojdå, glömde tilllägga att vi har en kamin som vi hade tänt)

Dp blev jag rätt rädd faktiskt, tänk om det brann! jag hoppa ur min säng och Carro ur sin och så sprang hon ner, mamma bara hejdå till den hon pratade och även hon sprang ner. Sedan kom jag också ner men som tur var så brann det inte. . . Det hade bara rykt otroligt mycket!


Men lite läskigt var det allt, elr vad tycker ni?


här kommer lite bilder för dagen:

Hoppas ni gillar dom     Igår kväl när vi kom till stugan stod en hjort utanför, blev inte de bästa bilderna pga att jag tog från fönstret men aja. . .         


Grillade korv ;)    


här kommer två väldigt snygga bilder på mig också  haha 

   



         


yxa ;)

haha ha det bra :)

Puss och Kram  

Av Fredrika - 16 april 2011 12:52

Hej på er!

Kom precis in efter två timmar ute i trädgården, har krattat en massa löv. . . inte speciellt roligt, men lite snäll får man ju vara och hjälpa lilla mamma   

Tänkte lägga ut lite bilder senare, orkar liksom inte nu. . . och så tänkte jag berätta en grej som hände i går kväll också, haha (så ni vet, liksom)  



Puss och kram, Fredrika

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards