gikastankar

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Fredrika - 11 juni 2011 19:13

vilken dag! ;)

först fick man bära upp en stor stälning (stav?) för ALLA trappor, sedan klippa grästet på det + kantklippa in liten bit av trädgårde. Tyckte sedan att jag förkänade en stund i solen men somnade förståss då och sov typ i en timme, haha. Men de e allt najs.

Har också kollat lite grejer ang Okazaki (som ligger i Japan). Ska ju dit med 5 andra i klassen i höst och bo hos en Japan (Y) Guud längtar sååå!

Haha men först är det ju Italien som gäller! Nu är det bara typ 2 och en halv vecka kvar!


Puss puss <3 <3 <3


Två gamla bilder på min söta Alva ;) <3

 



haha söta va?! ;) <3

Av Fredrika - 11 juni 2011 15:21

                                                                          va tycks?! haha ;) <3 <3 <3 puss

Av Fredrika - 11 juni 2011 14:24

Hej.

Sa ju i förra inlägget att jag skulle börja blogga igen... aa det har väl inte riktigt gått så bra, haha ;)

Idag har jag inte gjort då mycket. Kollat lite på fb på en talangjakt jag ska vara med i, och typ ätit jordgubbar! såå gott! :) haha.

nu är det bara 3 dagar kvar till lovet! vill egentligen inte ha lov än, alla är ju så himla glada i skolan nu liksom... håller någon med dig?!

hörs senare, puss puss <3 <3 <3

ps. kommer lite bilder från förra veckan också snart. . . ska bara ladda ner dom först :)

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards