gikastankar

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Fredrika - 18 juni 2011 19:59

Hej. har varit hemma i typ en och en halv timme nu.

som ni vet så var jag ju på torp förut med Johan, Dellen och Alexander! så kul var det. Kramade till och med björnen på Olles leksaker! haha om ni varit där så vet ni vilken! haha såå kul var det i alla fall. Efter torp gick vi till lekplatsen på herestads skolan. Var väll där någon timme elr så. Gick sedan vidare till ÖoB men det var förstås stängt! så typiskt oss kan man säga, haha.

Hoppas på mer sådant här på sommarlovet! Elr va tycker ni sköna människor som var med?


Puss o Kram från en trött Fredrika <3


En gammal bild, elr aa lite över 1 år seadan :) haha <3

  jag (sitter där nere), Axel (brevid mig), Ellen (över mig), Jenny (i mitten) och Malin (brevid Jenny)

Av Fredrika - 18 juni 2011 12:45

Hej.

sitter nu och försöker tänka på annat.

Jag opererades ju för ett år sedan och för två år sedan och idag mår jag så illa.

Jag känner lukten av en slang jag hade istoppad i näsan under uppvaken och kan inte bli an med lukten! åå vad hemskt det e! tror jag spyr snart ärligt talat. Blää vad hemskt det är.


Det var det ;) nu ska jag till torp om typ 20 min.

Ha det gött och hoppas att ni inte mår illa som jag :( <3

puss

Av Fredrika - 18 juni 2011 10:30

Vet inte om jag berättat detta men... detta halvåret (till typ i januari) händer såå mycket kul!!!

Först ska jag ju till Italien om 8-9 dagar med Dellen (ellen) och hennes familj.


Ska också vara med i strömstad stjärnan (en sång/talangjakt), det blir första gången jag är med på något sådant, så det ska bli redigt kul!


Sedan i September-oktober då ska jag först få hem en japan (-96) som ska bo hos mig i en vecka. (det har med skolan att göra då;) ) Sedan ska jag åka till japan i en vecka och bo i en japansk familj. As kul ska det bli!

Och så den 15 december åker jag + min familj till Thailand! Ska vara där i en månad! ska bli så grymt härligt!


:D haha det var allt ;) <3

 

Italien ;)

 

strömstad, haha ;)

  Japan :)

  och... Thailand!!! Hahaha <3

puss puss hoppas ni får en härlig dag! <3

Av Fredrika - 18 juni 2011 09:09

Gomorgon!

Vaknade för en halvtimme sedan och tänkte se klart på Love and other drugs (såg den på moviedunk), men efter att ha sett på den i ca. 72 min så bara kom det upp: du har sett på denna i 72 min nu får du köpa... för att se resten.

Blev såå himla arg!

dom kan ju liksom inte lägga ut en film som man får se GRATIS på en hemsida och så får typ bara se hälften!!!

Åå är så arg! haha.


Idag ska jag nog till torp (som ni nog redan vet), annars händer det inget!


puss puss <3

      några gamla bilder men... ;) <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards