gikastankar

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Fredrika - 25 juni 2011 15:51

Hej på er!

Idag har det inte hänt mycket....

ringde och sa grattis till Alva som fyller år idag! Grattis!

Alva:

 

och annars har jag mest legat i solen och bara haft det gött!

Gjorde en AS god milkshake (stav)!

Det var med:

- Ny plockade blåbär,

- Hallon (från frysen),

- Lite lite päron,

- Lite lite socker,

- lite mörk choklade,

- glass och mjölk.

Prova! :D


Har kommer bara tre bilder av igår :( tyvärr men tog inte så många pgr av att vi liksom inte hade tid.


Dellen:

  Haha, ellen leker hund ;) <3 sööta va?! :) <3


Snart ska jag börja göra mig iordnig mig... ska ut och äta i kväll! :) <3 jippi ! :D <3 <3<3 haha

hat bra <3


puss <3

Av Fredrika - 25 juni 2011 09:24

Hej :) fick gå upp kl. 8 idag och gratta mamma. Så... GRATTIS mamma :)

Idag blir det packa det sista till Italien. Åker ju faktist imorgon :D

Blir nog också ut att äta med familjen :)


Som ni kanske såg så kom inte Ellen tillbaka igår ;) haha <3 gjorde andra saker ;)


Hinner kanske att lägga in bilder sedan, men tror tyvärr inte det :(


puss på er <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards