gikastankar

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Fredrika - 21 juni 2011 21:56

Gonatt ;)

Nae men e rätt trött... så tänkte typ lägga mig snart.

Jag tänkte gå upp tidigt imorg och ta min en liten spring tur. MÅSTE röra på mig lite känner jag det blir nog inte mycket sedan i Italien så... :)

Tänk! Nu e det bara 5 dagar kvar! Gash va jag längtar! Men ja kommer att sakna alla härliga människor här hemma :(


Men... aa... puss puss på er <3

 

Av Fredrika - 21 juni 2011 18:45

Hej igen ;)

Idag har jag klippt gräset, laget AS god mat (inte för att skryta ;)) och skrivit en grej till "min" japan Izumi ;)


Men i alla fall ;) här kommer fler bilder (som jag lovade) ;) <3

puss

  Hahahaha :D aa, vär vi var(någonstans) i typ våras så såg vi de här två :) Åå sicka SNYGGA byxor de hade ;) <3

              haha aa det var det ;) <3

Nu ska det nog bli lite mat och sedan en mysig kväll framför tv:n. Haha nörd? Japp, jag vet ;) <3

Av Fredrika - 21 juni 2011 12:33

Hej. så nu har jag laddat över alla bilder från kameran till datorn så här kommer några ;)

  haha... aa när jag, Fredrika L, Julia och Amanda sov över i lillstugan ;) <3   sööt bild, elr hur? :D   <3

Lovar, det kommer några fler i kväll ;) <3 '

Puss

Av Fredrika - 21 juni 2011 11:51

Hej!

Guud jag har verkligen såå tråkigt just nu!

Har tränat lite på en låt jag ska sjunga på talangjakten i Strömstad, men får inte riktigt till det :(. Har egentligen såå mycket att göra idag, typ tvätta till Italien (eftersom det bara är 5 dagar kvar tills vi åker!) och skriva typ som ett brev till Japanen jag ska bo hos när jag är i Japan i höst. Men orkar verkligen inte!

Haha aa nog om det ;)


Ska ladda över alla bilder från kameran nu... så då kanske det kommer några roliga kort som jag kan lägga in på bloggen om ni vill? :) <3

puss puss <3

Av Fredrika - 21 juni 2011 09:44

Godmorgon på er!

Kunde inte blogga varken i söndags kväll elr igår (N) MIn syster (storasyster) hade tagit med sig vårt internet hem så vi hade inget. Men nu så! :)

Igår var jag i stan men Johan, Alex, Dellen och Emilia + Isabelle (tror jag att hon hette) ;). Efter typ en och en halv timme tog vi bussen hem till Alex och såg på film (trassel ;)) Haha nu kanske ni tänker: Haha, hur små e dom?

Men den e ju faktiskt JÄTTE söt!

När filmen var slut gick vi till Norrskolan och då kom även Patrik, Robin och Linus. Aa sedan var vi där en stun och efter det bar det hem till Ellen i några minuter ;)


Hoppas ni får en mysig dag ;)


Ingen bild... men ni har typ sätt alla som e något att ha ;) haha men sedan efter italien då ska ni få se MÅNGA, det kan jag lova ;)


puss puss

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards