gikastankar

Alla inlägg under april 2011

Av Fredrika - 9 april 2011 10:32

Hej alla glada läsare (om det nu finns några)!

Är såå trött tack vara min härliga lilla syster! Hon kom in i mitt rumm halv åtta och bara . . . Fredrika nu är det dags att vakna!!!! Åå vad mycket man älskar henne då  


Nu sitter jag ute på altanen och gör lite läxor. Skönt med fint väder idag!!! Nu vill jag verkligen att sommeren ska komma! Någon som håller med?  


Ha en go och gla dag!

Puss och Kram  

Av Fredrika - 7 april 2011 19:10

Hej, har precis gjort pannkakor till imorg. . . jag  och min kära klass ska typ ha utedag. . .vet egentligen inte mycket om den men halva dagen ska vi i alla fall vara i rimnershallen   


Ville prova lite nya grejer med pannkakorna så jag hällde lite kokos i smeten, måste bara säga att det inte blev jätte gott men. . . jaja då har man i alla fall provat det  

mmhm. . . haha, lite skev bild men . . .   

Av Fredrika - 7 april 2011 17:22

Hej. Sitter precis och tittar runt på fb.


Skulle bli jätta glad om ni alla skulle kunna rösta på mig på denna sidan www.visadintalang.se . . . skulle liksom JÄTTE gärna vinna en Ipad 2!!!

Tack på förhand . . .

Puss och kram Fredrika



ps. så ni vet vilket bidrag det är. . . jag heter Fredrika Widefjärd

Av Fredrika - 3 april 2011 17:01

Hej på er!

ska ha en skön kväll hemma nu hade jag tängt. Inte för att jag haft en jobbig dag eller så. . . bara varit hemma, men för att det kan vara lite mysigt iblan.

1. först ska jag "sporta" lite på wii fit

2. sedan blir det duschen

3. fotbad samtidigt som jag ser på det där nya progarmat som har kommit på 4an kl 8. 


Låter det härligt eller? jag tycker i alla fall det     


här kommer en liten bild på mitt underbara nagllack 


kanske inte den snyggade bliden men aja. . .  

Nagellack (fråb sööt emilia) - isadora


 




puss och hej!

Av Fredrika - 3 april 2011 09:49

Hejsan allesammans, var på bio igår och såg hur många lingon finns det i världen. den var as bra! rekomenderar den verkligen!

Nu ska jag äta frukost


Puss och hej

Av Fredrika - 2 april 2011 14:26

Hej. Har inte bloggat på ett tag eftersom jag glömt och inte orkat (host). Har precis varit ute och gått en liten sväng. Dansade hela dagen igår så är rätt trött. Kom hem från grease konsert kl 20:30 och åt sedan kl nio. Efter maten tog jag mig en dusch eftersom hela mitt hår var fullt av spray. När allt detta var klart satte sig jag och min kära sötnos ellen och såg på The proposal. Den var väll typ slut kl halv 1 och jag vaknade kvart över 7 så är väl så där lagom trött ;) 


 

Ser rätt störd ut, men det bjuder jag på  


Tänkte ladda upp en video också, men är inte direkt teknisk så vet inte hur man gör   haha. ha en bra dag. 


Puss och kram

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards