gikastankar

Alla inlägg under juni 2011

Av Fredrika - 18 juni 2011 09:09

Gomorgon!

Vaknade för en halvtimme sedan och tänkte se klart på Love and other drugs (såg den på moviedunk), men efter att ha sett på den i ca. 72 min så bara kom det upp: du har sett på denna i 72 min nu får du köpa... för att se resten.

Blev såå himla arg!

dom kan ju liksom inte lägga ut en film som man får se GRATIS på en hemsida och så får typ bara se hälften!!!

Åå är så arg! haha.


Idag ska jag nog till torp (som ni nog redan vet), annars händer det inget!


puss puss <3

      några gamla bilder men... ;) <3

Av Fredrika - 17 juni 2011 18:46

Hejsan svejsan!

Har precis ätit lite mat. Det blev lite kyckling NÅGONTING! har mest suttit här i mitt rum och kollat fb! vilket liv jag har!


Imorg blir det troligen torp med Dellen (Ellen), Johan F + hans polers Alexander.

Men kul ska det i alla fall bli ;)


Nae nu tror jag att jag ska kolla på någon film!

puss puss <3

 

Av Fredrika - 17 juni 2011 12:54

Hej.

Har precis sätt klart på den där filmen Trassel med syster yster och grannen.

Måste säga att den är såå sööt. Värd att se kan jag säga er fast den är tecknad! :D

Synd bara att jag typ somnade. Var hemma hos en kompis igår på scream maraton (stav?) fast stannade bara till 11 :(


puss på er <3

    haha två bilder från skolavslutningen i tisdags... otroligt fina HOST haha.

Bilderna är från Julias blogg --> Julia

Av Fredrika - 15 juni 2011 17:06

Haha, hej!

Har skrivit 3 inlägg nu på bloggen men ALLA var det något fel på! Der stod typ felaktigt (blabla) någonting.

Men i alla fall ;)

Idag var det första dagen på sommarlovet! Slutade igår kring 12 och sedan åkte Jag, Ellen, Johan och Johan till gustavsberg. Det var redigt kul kan man säga (Y)

Idag har vi inte gjort så mycket... såg på Easy A förut, filmen var inte helt fel kan jag säga :)

Puss Puss <3

  Gamal bild... men det bjuder ja på ;) haha <3

Av Fredrika - 12 juni 2011 17:47

Hej.

Har sovit på altanen i typ 1 timme nu.. men är gott trött. Ville få lite färg så här på eftermiddagen men fick typ ingen :(.

Snart ska jag väl ta mig en go kall dusch... aa det är väl det som händer här ;) va gör ni då? <3

pöss

  gamal bild, men älskar den fortfarande <3

Av Fredrika - 12 juni 2011 11:37

Hej.

Har precis varit ute i typ en timme och krattat och kantklippt gräsmattan. Är änna gott trött nu X) Snart tror jag att det blur en go bulle på altanen, mmm.

Men nu ska jag ut och klippa lite till innan bullen ;) haha.

Hörs troligen lite senare.

Pöss

  Alva   Malin :) <3

Av Fredrika - 11 juni 2011 19:13

vilken dag! ;)

först fick man bära upp en stor stälning (stav?) för ALLA trappor, sedan klippa grästet på det + kantklippa in liten bit av trädgårde. Tyckte sedan att jag förkänade en stund i solen men somnade förståss då och sov typ i en timme, haha. Men de e allt najs.

Har också kollat lite grejer ang Okazaki (som ligger i Japan). Ska ju dit med 5 andra i klassen i höst och bo hos en Japan (Y) Guud längtar sååå!

Haha men först är det ju Italien som gäller! Nu är det bara typ 2 och en halv vecka kvar!


Puss puss <3 <3 <3


Två gamla bilder på min söta Alva ;) <3

 



haha söta va?! ;) <3

Av Fredrika - 11 juni 2011 15:21

                                                                          va tycks?! haha ;) <3 <3 <3 puss

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards