gikastankar

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Fredrika - 16 augusti 2011 18:09

Hej på er!

Har äntligen kommt hem efter en eftermiddag på mammas jobb (på dagis).

Tänkte bara svara på en kommentar jag fick här för några/någon dag sedan :D


  Sv: Tack så jätte mycket :D va glad jag blir :)

- Min första blogg började jag med i höstas så om man räknar från när jag starta med den så har jag bloggar närstan i ett år :) fast den här bloggen "startade" jag med i mars :)

- Ja! :D Lever typ för att sjunga :D haha.

Tack för din kommentar :D kram

_____________________________________________________________________


Tänkte bara kolla med er lite snabbt om ni vet något jag kan ändra här på bloggen? Mer bilder... kortare/längre inlägg... videoblogga... osv :) kommentera i så fall detta inlägget :) <3


puss puss <3


Av Fredrika - 16 augusti 2011 13:20

Hej igen!

Har precis kommit till mammas jobb... tycker verkligen att det e såå tråkigt hemma så åkte hit ist för hem   

Blev inte så mycket shopping idag för mig på torp... det ända som blev var rengörings gel från apoteket, haha   


Kör en liten dagens hiss och diss här också ;)


Dagens diss:

När man är på STORT shopping humör men inte hittar ett skit att shoppa!

 

Dagens hiss:

När man träffar folk man inte träffat på super länge :) tycker det är jätte kul att helt plötsligt bara råka på dom :) och ett plus i kanten är när det visar sig att dom/den faktist läser ens blog!!! Tycker verkligen det är otroligt kul   

Så... en stor fet hiss till folk man inte träffat på länge och bara sringer på dom helt plötsligt och när de då också säger att de läser ens blogg :) <3


Jätte gulligt Sanna Vendel :D


Kommer dagens outfit lite senare + några andra bilder :D <3


puss puss  

Av Fredrika - 16 augusti 2011 10:47

HejFörlåt för kass uppdatering igår + idag :( Ellen kom igår och det blev en super mysigt eftermiddag + kväll :D Just nu sitter jag på Lindex på torp och väntar på Ellen som provar kläder. En sista shopping tur innan skolan tänkte vi :) bloggar lite senare :) Puss puss <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards