gikastankar

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Fredrika - 17 augusti 2011 18:36

Idag har jag (som ni redan vet) städat typ hela huset... elr aa halva ;)

Efter det blev det en ansiktsmask och lite nagellack. Ja just det, klarade hundra situps också! Har haft det som mål den här sommaren att klara 100 situps (stav?) och körde liksom tävling mot syrran. Men vem vann?! Jo jag!!! :D haha.


Fick då världens sport humör så tog på mig short och en tröjja och gick ut och sprang! Men rätt som det var blev det ösregn! :D haha snacka om att man kom hem både blöt och svettig! :D haha


puss puss <3

(Missa inte när jag videobloggar på Lördag! :D <3


 

Av Fredrika - 17 augusti 2011 15:17

Hej igen!

När frågestunden var igång fick ag en fråga om vilka bloggar jag läste och jag lovade att svara i ett inlägg. Men kan tyvärr inte ta med alla... läser 25 bloggar, haha... men här kommer de bästa :)


1. alkhatibarna - Min/mina kompisars blogg... där kan man läsa om 3 tjejers vardag + tankar m.m)


2. flickanlundgren - En tjej på 12 år som har stora drömmar inom musiken...


3. liliebiskopsdotter - En tjej som också älskar musik (och är grym på att sjunga och på att baka cope cakes)


4. misshagen - en av de bästa bloggaren i Uddevalla (min lilla stad)


5. missjonssononly - skriver om sin vardag, dagens hiss och diss, tankar m.m :) tycker absolut att ni ska kika in på denna blogg!


6. idaebbamadeleine - En mysig blogg där man följer en tjejs vardag :)


Sedan läser jag också fokis, och kissies blogg i mellan åt :) <3 + några andras men det kan vi ta en annan gång ;)


Har ni några förslag på bra bloggar elr vill ni dela med er av eran blogg till mig :) <3 så kommentera här nedan :) 


puss puss <3


  Dagens mys tofflor - har ingen aning om vart dom e köpta... men sööta de e dom ;) <3

Av Fredrika - 17 augusti 2011 15:03

Tjo korv! ;)

har precis ätit lite mat och snart ska jag nog fortsätta att städa... :p

Har ni märkt att jag jätte ofta säger att jag just städar!

Men aja :D denna gången var det för att överaska mamma lite :D


fick en kommentar här förut och tänkte svara på den ;) (blir ALLTID så glad när man får kommentarer, det liksom gör ens dag på något sätt  )


  Sv: Tack så jätte mycket... asså att du sa vad du tyckte :) och det ska nog allt gå att ordna :D Min första video bloggning kommer ut på lördag var det tänkt :) så kolla då :) Bilder i varje inlägg ska nog också gå att ordna :) har bara inte så många kort kvar att visa :D haha men tack än en gång :) <3


  Haha, gammal bild (från en maskerad i höstas) - ser ni vem jag ska föreställa...

 

puss <3

Av Fredrika - 17 augusti 2011 08:14

Godmorgon Godmorgon!

Ja vet, blogga 8 på morgonen.... hur tänker hon!

Men blev väckt kl. 5 imors av att någon liten skit ringde på min mobil! Hade därefter rätt svårt att somna om kan jag säga + det var inte den ända gången den där personen ringde... hon/HAN ringde typ fem gånger!!! Både kl. 5, 2 gånger kl 7 + en gång kl. 8!


Kollade numret på Eniro och fick fram mamman till en killa i klassen.... få se om de ringer en gång till...  


Bloggar mer senare :D 

puss puss <3


 

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards