gikastankar

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Fredrika - 14 augusti 2011 18:44

Hej igen!


Var bara tvungen att svara på några av era frågor... blev så glad när jag såg hur många härliga människor som faktiskt hade lust att ställa några frågor! Så... ett STORT tck för det! :D


Här kommer några frågor som jag bara var tvungen att svara på redan idag... resten kommer imorg eftersomm frågestunden e slut ikväll vid 11 :) <3


Gillar du att sjunga ??

Sv: Ja, jag abslout ÄLSKAR att sjunga :) och sjunger mest hela tiden ;) <3 haha


Isåfall, anser du själv att du sjunger bra ??
Sv: Om någon skulle fråga mig (som du nu gör) - Tycker du att du sjunger du bra? Så skulle jag inte svara ja det tycker jag. Jag menar inte att jag egetligen tycker att jag gör det och så, för jag tycker absolut inte jag har någon speciell röst men eftersom jag brinner för att sjunga blir det ju också att man gör det absolut HELA tiden och på något sätt tror jag att man liksom lär sig att tycka om sin röst på något sätt... va detta ett bra svar?   (Lite långt men...) 



Undrar om du har några djur?

Sv: Nej har inget djur... har haft två hamstrar (inte samtidigt men...) och en hund hos min pappa (i ca. 1 år)


 Har du någon hobby eller finns det något speciellt som du gör på fritiden?

Sv: Förutom att sjunga... så brinner jag också för att dansa och för att röra lite extra på mig spelar jag även badminton.

Och som det flesta andra gör... så umgås jag även med kompisar på fritiden.


Favoritgodis?

Sv: Hmmm.... det var en riktigt svår fråga. Gillar faktiskt de mesta... men den absoluta favoriten är nog choklad... och speciellt Geisha och Daim


Tack än en gång för alla frågor! Resten av frågorna + svar kommer imorg :) <3


puss på er <3

Av Fredrika - 14 augusti 2011 18:35

Helloj!
Förlåt för verkligen kass uppdatering den här helgen... men ni vet ju varför.


I Fredags när vi kom till Borås checkade vi in på hotellet och sedan gick vi till en Thai restaurang och åt en god buffé.


I lördags åkte vi till borås djurpark och kollade på alla otroligt sööta djur (björnarna va absolut bäst) och sedan på kvällen blir det samma goda thai buffé på samma goda restaurang   


Och idag blev det ett vattenpalats som låg i Borås. Jätte kul var det fast nu svider det lagom mycket i ögonen ;) <3


Ja det var min helg det :) vad har ni gjort för skoj då? :)

Och  såklart blev det en hel del god hotell frukost också ;)


puss puss <3


  (strömstad)


Av Fredrika - 14 augusti 2011 15:25

Hej hopp! Nu är jag på väg hem från super mysigt helg i Borås. Hör av mig senare när jag kommit hem. Puss puss <3 ps. Kom ihåg att frågestund slutar om 8 timmar så om ni kommer på en fråga...så fråga på ;)

Av Fredrika - 14 augusti 2011 09:17

Ville bara säga att jag lever :) men blixtar mer i kväll när jag är hemma från Borås Puss

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards