gikastankar

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Fredrika - 8 augusti 2011 22:23

Gonatt på er!

Hoppas att dagen har varit härlig... vädret här har varit helt konstigt kan jag lova.

Känns verkligen som att sommaren är slut nu. Inte det minsta kul om du frågar mig!

puss och kram <3


  Från Strömstad... förklara imorg vad jag gjorde där hade jag tänkt :) <3

Av Fredrika - 8 augusti 2011 19:42

Hej på er!

Idag har jag som sagt varit med Fredrika. Va kul kan jag säga er... försökte göra en kladdkaka men när både jag och Fredrika är i samma kök i verkar det misslyckas på något sätt   haha  

Så... det blev helt enkelt bara en liten brun klump på varsin talrik och resten var bränt  


Imorg blir det att åka båten in till stan... och hem till Alva sover sedan över där så få se hur den kommer gå med bloggandet.


Dagens DISS:

Jag ger en FET diss till folket där ute som nästan ALLTID skriver Hej alla fina som rubrik på sina bloggar. Stör mig såå på det! Så tänk dom som inte e fina elr inte tycker att dom själva e fina... får man inget hej då eller...?!?!?!  

Så... alla som vet med sig att ni skriver så... snälla snälla snälla sluta! såå störande! :D 


Någon som håller med mig i dagens DISS!?


Puss på er <3


  haha aa... behöver nog inte säga så mycket mer...

Alva till höger... haha

Av Fredrika - 8 augusti 2011 11:09

Idag blir det att cykla till Fredrika (Y) det var ett tag sedan vi träffade varandra så det ska bli riktigt kul!    


Tänkte slänga in dagens outfit också :)

haha mm.....

är heelt trött på tänka på vad man ka ha på sig på dagarna så idag blev det bara att slänga på sig något :)


Svarta "mjukis" shorts: H&M 49/59 kr (har ingen aning)

vit och aprikos randigt linne: också H&M 30 kr


Puss på er <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards