gikastankar

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Fredrika - 10 augusti 2011 17:38

Ja just det... Hade ju tänkt att berätta vad jag gjorde i strömstad Förra veckan.

Jo, jga var där och tävlande i en talangjakt som hette Strömstad stjärnan.

Va verkligen riktigt roligt och det är då jag verkligen märker att det är detta jag brinner för!

Tyvärr tävlade jag mot 2st 30 åringar som båda två jobbade med musik... hade band osv.

Men för att vara första gången jag tävlade i sång tyckte jag att det gick grymt bra! :D


Zara Larsson (vinnaren av Talang 2008) var också där som "gäst artist" och tyckte absolut inte att hon var något speciellt. Kanske att det är lita för att jag har varit avundsjuk på henne grymt länge och så men... hon bara liksom stod där på scenen och skrek lite då och då!  


Tyckte då allt att dom som var med och tävlade var MYCKET duktigare :) 


Kommer här några bilder... inte dom bästa men.... ;)

                    

typ samma allesammans... men så såg man ut ;)


  Haha aa... kom en liten arm med där också <3


puss på er <3


Av Fredrika - 10 augusti 2011 17:14

Halloj!

Kom precis hem från Alva. Har inte gjort så mycket... mest tagit det lugnt och sett på film.


Dagens diss: En grej som jag tycker är riktigt jobbigt, det är när någon kompis/någon man känner skriver till någon man inte känner på typ fb elr skype. Och va ska man liksom säga till personen ifall den svarar... Så en REDIGT STOR diss till folk som skriver något meddelande på andras "identitet"/bekostnad. 


 


Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards