gikastankar

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Fredrika - 12 augusti 2011 20:32

Hej igen! Har precis varit ute och ätit på en redigt god restaurang. Kan säga att det blev en del mat... Och tack förresten för alla sööta frågor jag fått! Men glöm inte att frågestund håller på ända till söndag kväll så har ni någon fråga på hjärtat... Så ställ den :) Puss ocy gonatt <3

Av Fredrika - 12 augusti 2011 10:39

Så... nu var allt packat också så då var det bara att städa litelite till och sedan bär det av!


GLÖM nu inte bort att frågestunden håller på för full gång och att den sedan tar slut på Söndagkväll vid 11. Så... fråga på nu bara!


Vi får se hur mycket jag hinner blogga nu i helgen men ett och annat inlägg blir det allt  


Ha det super bra! <3 puss på er


 

Av Fredrika - 12 augusti 2011 10:12

Halloj!

Har precis städat lite här och där... inte speciellt kul om du frågar mig... men resultatet blir alltid bra  


Om en timme blir det att åka båten (Sunningen båten) till Sunningen och där träffar jag familjen och sedan blir det att åka till Borås och vara där i helgen bo på hotell osv...

Ska blir riktigt mysigt.


Puss puss

Av Fredrika - 12 augusti 2011 08:08

Godmorgon Godmorgon!

Vaknade precis och hade sååå ont i min hals! Knappt kan svälja!
visst e det jobbigt!  


Dagen Hiss: När man vaknar och ser att solen skiner utanför och inte ett moln så långt ögat kan nå! :) <3 


Dagens Diss: När man vakna av att ha otroligt ont i halsen och inte kan svälja! Blä för det!


GLÖM nu inte bort att jag har frågestund här på bloggen så kommentera med massvis med frågor!!!

 



Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards