gikastankar

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Fredrika - 18 augusti 2011 21:46

Haha hello på er :) <3

Eftermiddagen (efter brännmaneten) bestod av lite mat (rester) och sedan bak :) det blev svin goda muffins med äpple bitar + kanel i :) <3


Tror att jag har blivit känd som korvätar´n av mina kompisar (misstolka inte!) Haha, här får ni ett exempel:

  Sv: egentligen har du inte rätt... har faktiskt ätit fem korvar med bröd denna veckan   haha


men ni (någon liten stackare) måste hålla med mig om att det är supergott med korv och bröd! :D


Puss <3

Av Fredrika - 18 augusti 2011 16:33

Hej och förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen idag... men det finns ju faktiskt ett liv utanför internet... fast det kan verkar svårt ibland ;)

Idag har jag solat (troligtvis den sista gången för i år.. känns lite konstigt att man snart måste ta på sig vinterjackorna igen och varma skor... blä!

Gick också ner och tog ett dopp (troligtvis även detta det sista...) och just som jag skulle gå upp... tror ni inte då att man ska klart bränner sig på dom där jädra brännmaneterna! :P satan så ont det gör!


  På morgonen vid 9 gick jag upp och tänkte kolla vädret utanför... vad möts man av då... ju världens dimma! Ser ni där efter sten grejen... man ser ju inte längre och vanligtvis brukar man se över till andra sidan (en massa byggnader m.m)


  Skulle ta en bild när jag solade... gick la sådär bra :P


puss puss <3

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards