gikastankar

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Fredrika - 7 augusti 2011 17:54

Måste bara tillägga att jag absolut ÄLSKAR Chris Medina! Tycker att hans låt What are words är såå bra! Började gråta när jag såg denna videon med honom när han söker till idol:



Nu ska jag baka lite gröt bullar... pappas recept ;) haha <3


puss <3

Av Fredrika - 7 augusti 2011 16:56

Hejsan!
Haha aa älskar verkligen det ordet... haha men aa i alla fall...

Idag har det inte hänt särskilt mycket, gjorde lite mat till mig och min mamma. Det blev vockade (stav) grönsaker och kyckling med nudlar.

Fick också till en ny header... va tycks? blir den FÖR blå?


Dagens hiss: När man vaknar och känner lukten av scones från köket... ;)


Dagens DISS: När man väl insätt att det bara blir en massa regn hela dagen och då planerat en mysigt dag med film och härliga mysbyxor och sedan tittar man ut och ser att det spricker upp och blir så där soligt....

HATAR verkligen det... såå störande, för man har liksom planerat allt så mysigt och så bara ens planer förstörs!

Håller någon med... elr e jag ensam om detta?  


  "gammal" bild... fast bjussar på den   

puss <3 

Av Fredrika - 7 augusti 2011 13:52

Hejsan svejsan!

Kunde inte bärja mig att vänta tills imorg med att börja blogga... så börjar lite smått idag  

Va bara tvungen att visa denna bilden:

Ser du han i bakgrunden...?

Ja skulle visa min snyggaste pose (stav?) framför kameran... elr aa kanske va den näst snyggaste   haha aa i alla fall, och nu här om dagen så la jag märke till den där killen i bakgrunden   haha tror jag dog när jag såg det! :D 


Dagens roligaste:

mamma kollade i kaffekannan...

- Men... va har hänt, det e ju inget kaffe i den!


Aa fast det visa ju sig att hon redan häll upp allt kaffe i en kopp :D


Puss <3  

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards