gikastankar

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

ja just det ja, bilderna

Av Fredrika - 10 augusti 2011 17:38

Ja just det... Hade ju tänkt att berätta vad jag gjorde i strömstad Förra veckan.

Jo, jga var där och tävlande i en talangjakt som hette Strömstad stjärnan.

Va verkligen riktigt roligt och det är då jag verkligen märker att det är detta jag brinner för!

Tyvärr tävlade jag mot 2st 30 åringar som båda två jobbade med musik... hade band osv.

Men för att vara första gången jag tävlade i sång tyckte jag att det gick grymt bra! :D


Zara Larsson (vinnaren av Talang 2008) var också där som "gäst artist" och tyckte absolut inte att hon var något speciellt. Kanske att det är lita för att jag har varit avundsjuk på henne grymt länge och så men... hon bara liksom stod där på scenen och skrek lite då och då!  


Tyckte då allt att dom som var med och tävlade var MYCKET duktigare :) 


Kommer här några bilder... inte dom bästa men.... ;)

                    

typ samma allesammans... men så såg man ut ;)


  Haha aa... kom en liten arm med där också <3


puss på er <3


 
 
Tova

Tova

11 augusti 2011 17:19

ser ut som du hade riktigt roligt uppe på scenen.. kan vi inte få höra dej sjunga ? Jag älskar också o stå på scen.. men speccielt och sjunga. läs gärna min blogg du me ! :)

http://www.flickanlundgren.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 29 januari 2012 13:34

Haha så... då hade man fixat sig en ny blogg... designen e inte klar o absolut inte headern heller!   Men puss o hej! Börja gärna följa mig där ist   HÄÄÄÄR! ...

Av Fredrika - 18 januari 2012 16:44

okej... säger hejdå till bloggplatsen.se o hej till blogg.se! kommer va rätt tomt där med... måste flörta lite med ellen så hon kanske kan fixa den, men HÄR kommer ni kunna få lite liv i alla fall.... <3   puss ...

Av Fredrika - 30 december 2011 00:12

Hejsan gott folk! Nu är det moi, Ellen, som gästbloggar igen. Fredrika är fortfarande bortrest och göttar sig på någon strand i solen. Själv ligger jag och försöker sova men det går, som vanligt, inte :/. Tänkte bara uppdatera lite eftersom Fredrikas...

Av Fredrika - 14 december 2011 14:27

Hejsan! Sitter nu äter lite mat och väntar på att bli hämtad :D <3 I morgon bär det av till Thailand så kommer inte att kunna blogga på en heeeel månad men kommer hem den 12 igen! :D <3 '   Puss på er alla! God Jul och gott nytt år! :D ...

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards