gikastankar

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

svar på några av frågorna

Av Fredrika - 15 augusti 2011 09:46

Så... eftersom frågestunden nu är avslutad tänkte jag att jag skulle börja svara på några av era frågor (resten kommer senare idag)...


Har du någon stor idol?

Sv: Ja det har jag   Vet inte om du känner till henne... men hon heter Lea Michele. Hon är "huvudrollen" i Glee

   


Om du fick välja att vara en person en dag, vem skulle det vara?

Sv: Hmm... det var en svår fråga. Tror nog att det faktiskt skulle vara Lea Michele (kolla ovan)

  Lea


Vad är det bästa du vet?

Sv: Det är nog att sjunga och umgås med kompisar


 hur gammal är du?

Sv: Jag är 14 år gammal  


vart bor du ?

Sv: Jag bor i en rätt liten stad som heter Uddevalla (Uddevalla ligger en timme bort från Göteborg)


Jag undrar om du skulle vilja gästblogga hos mig?

Sv: Ja visst! Jätte gärna! Du kan väll höra av dig på gikastankar@hotmail.se

om du fortfarande vill... :)


Favorit resemål? :)

Sv: Jo men det måste nog vara Thailand... har varit där 3 gånger och ska dit i december igen :)


Någon favoritaffär ? :)

Sv: Får man välja två?... I så fall är det nog Gina tricot och Bik Bok :)


Hur många bloggar har du haft?
Sv: Detta är min tredje blogg :) Fast det två första var inte speciellt seriösa... haha :)


Villka bloggar läser du ? :D

Sv: Kan ta denna fråga i en enskilt inlägg om det är ok :)


De här kanske inte är någon fråga, men har du några bra bloggtips? :D<3
Sv: Jo med detta är ju en jätte kul fråga :)

Hmm... Några bra blogg tips är nog att man minst ska ha med en bild i varje inlägg.. då blir det roligare för läsarna och ett trevligare inlägg. Ett annat bloggtips är nog att fatta sig rätt kort. Jag menar inte att man inte ska skriva det man vill liksom och inte att man inte kan skriva långa inlägg.. men det blir tråkigt för läsaren/läsarna om man liksom pratar runt det man vill säga länge och sedan när man väl kommer till saken så är den ingen som vill läsa mer...:)


Så... någon bild i varje inlägg (om man har tid) och fatta sig kort när man skriver :) <3




Tack än en gång för alla underbara frågor! :) resten av frågorna + svaren kommer lite senare idag :) <3

Så håll utkik!


puss <3


  haha mina underbara Alva och Julia <3


 
 
Julia

Julia

15 augusti 2011 11:22

Sv: haha, visst ser det ut som jag är brun på den bilden? men egentligen är jag faktiskt inte det ... :( lite synd ;)

http://juunoo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 29 januari 2012 13:34

Haha så... då hade man fixat sig en ny blogg... designen e inte klar o absolut inte headern heller!   Men puss o hej! Börja gärna följa mig där ist   HÄÄÄÄR! ...

Av Fredrika - 18 januari 2012 16:44

okej... säger hejdå till bloggplatsen.se o hej till blogg.se! kommer va rätt tomt där med... måste flörta lite med ellen så hon kanske kan fixa den, men HÄR kommer ni kunna få lite liv i alla fall.... <3   puss ...

Av Fredrika - 30 december 2011 00:12

Hejsan gott folk! Nu är det moi, Ellen, som gästbloggar igen. Fredrika är fortfarande bortrest och göttar sig på någon strand i solen. Själv ligger jag och försöker sova men det går, som vanligt, inte :/. Tänkte bara uppdatera lite eftersom Fredrikas...

Av Fredrika - 14 december 2011 14:27

Hejsan! Sitter nu äter lite mat och väntar på att bli hämtad :D <3 I morgon bär det av till Thailand så kommer inte att kunna blogga på en heeeel månad men kommer hem den 12 igen! :D <3 '   Puss på er alla! God Jul och gott nytt år! :D ...

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards