gikastankar

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

så... här kommer resten :)

Av Fredrika - 15 augusti 2011 15:22

Hejsan svejsan!

Idag har det inte hänt så mycket. Har packat upp lite och mest taggat inför att gå ut och jogga men just som jag gick utanför dörren kom världens skur... så det blev bara att gå in igen :P

Men nu tänkte ja i alla fall svara på resten av era frågor!


Vad är det värsta du vet?
Sv: Det är nog när folk pratar skit bakom ryggen på en... och när man sedan får reda på det av någon annan

Har du varit ihop med någon? (isåfall hur många)
Sv: Ja.. men det var ett bra tag sedan nu... men har varit ihop med 2 st :)

är du hel svensk?
Sv: Japp jag är hel svensk :)


Sparar du till något, isf vad? :)
Sv: japp! eller tror att jag sparar till moppe men är inte helt säker :)


vad ville du bli när du var liten?

Sv: När jag var riktigt liten (gick på dagis) då ville jag bli dagisfröken (som min mamma), men efter det så varierade det sig mellan frisör artist och författare :)


hur länge har du bloggat :)

Sv: på den här bloggen har jag bloggat sedan någon gång i Mars, men när jag först började blogga var nog i höstas tror jag :)


varför började du blogga? :)
Sv: Jag började blogga för att de flesta av tjejerna i min klass hade bloggar och så tyckte jag att det verkade vara en rolig grej att skriva av sig på :)


vart är det du sjunger på bilderna på headern ? :)

Sv: Det är i Strömstad på en talangjakt som heter Strömstadstjärnan :D


Vilken är din favvofilm?

Sv: Hmm... jag vet faktiskt inte :) finns så många otroligt bra filmer :) men gillar typ alla musik filmer :)


Vad önskar du mest just nu?

Sv: Önskar mig mycket.. men det jag önskar mest är nog att sommaren ska komma tillbaka! Håller ni inte med?


Favorit färgen?

Sv: Gillar blå rätt mycket men också sånna här rätt tråkiga färger som svart, vit och grå :)


kan vi inte få höra dej sjunga ?

Sv: Jo, någon gång :) men har lite mycket att göra så här nu innan skolan börjat och så :) men om ett litet tag kan ni säkert se en video här på bloggen då jag sjunger :)

Men om ni vill så kan jag lägga ut videon på talangjakten förra månaden :) men bara om ni vill ;) haha


Vill du göra länk byte :)?
Sv: Visst :) här kommer en länk på hennes blogg! Gå nu in och kolla på denna! :D Här!


TACK än en gång för alla frågor är så otroligt glad för dom :)


puss på er! :) <3


  jag och sööt Ellen :) <3



 
 
tunaaaaa

tunaaaaa

15 augusti 2011 16:02

Lägg upp video från talangjakten!! :D:D:D

http://ttunawennerberg.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

15 augusti 2011 20:39

Nu har alla svar på frågestunden kommit! Så gå in och kolla svaren!
http://missjonssononly.blogg.se/2011/august/svar-pa-fragestunden.html

//Kram <3

 
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

16 augusti 2011 01:13

Hej!
Hoppas du vill vara med i min tävling där du kan vinna din favorittopp! :D
http://adaras.se/2011/august/vinn-en-valfri-topp-fran-youtopia.html#comment

Kram!

http://:adaras.se

 
Ellen Lagerqvist

Ellen Lagerqvist

17 augusti 2011 10:20

men ååh fredrika ! aah, JÄTTE fin bild .. pff! <3<3

http://alkhatibarna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 29 januari 2012 13:34

Haha så... då hade man fixat sig en ny blogg... designen e inte klar o absolut inte headern heller!   Men puss o hej! Börja gärna följa mig där ist   HÄÄÄÄR! ...

Av Fredrika - 18 januari 2012 16:44

okej... säger hejdå till bloggplatsen.se o hej till blogg.se! kommer va rätt tomt där med... måste flörta lite med ellen så hon kanske kan fixa den, men HÄR kommer ni kunna få lite liv i alla fall.... <3   puss ...

Av Fredrika - 30 december 2011 00:12

Hejsan gott folk! Nu är det moi, Ellen, som gästbloggar igen. Fredrika är fortfarande bortrest och göttar sig på någon strand i solen. Själv ligger jag och försöker sova men det går, som vanligt, inte :/. Tänkte bara uppdatera lite eftersom Fredrikas...

Av Fredrika - 14 december 2011 14:27

Hejsan! Sitter nu äter lite mat och väntar på att bli hämtad :D <3 I morgon bär det av till Thailand så kommer inte att kunna blogga på en heeeel månad men kommer hem den 12 igen! :D <3 '   Puss på er alla! God Jul och gott nytt år! :D ...

Presentation


Hej. . här är mitt lilla liv, haha ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vill ni ha mer bilder här på bloggen?
 absolut! många fler
 ja, några fler i per inlägg hade inte varit fel
 nja... kanske någon
 nej! det räcker absolut

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gikas musik

gikas tankar/idéer

gikas foton

Gästboksinlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards